Klarnamaksut

 

Hyväksymme Klarna Checkout verkkomaksut  sekä ennakkomaksun pankkitilillemme.  Jos tuotteet on maksettu Klarna Checkoutia tai ennakkomaksua käyttäen, tuotteet ja postimaksu on maksettu ja voi noutaa tilauksesi veloituksetta postista. Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet ja maksusuoritus onnistuu myös yleisimmillä luottokorteilla. Klarna Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Klarna Checkoutin toiminta on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Mikäli et saa tilaamasi tuottetta ja yhteydenotto kauppiaaseen ei onnistu, Klarna auttaa ottamaan yhteyttä kauppiaaseen. Klarna  Checkout -maksupalvelun käyttäminen on helppoa. Teet vain verkkokaupassa tilauksesi ja valitset haluamasi maksutavan. Checkout-palvelu kauppiaan verkkokaupassa takaa monipuoliset maksutavat, luotettavan ja helpon maksunvälityksen. Tietoa tarjotuista palveluista on Klarnan sivuilla https://www.klarna.com/fi/ehdot/

SeriMerin Toimitustavat Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia. Tuotteet lähetetään 14 seuraavan arkipäivän aikana, keskimääräinen toimitusaika on ollut 1 viikko. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen kotiosoitteeseesi. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.

Toimituskulut Toimituskulut ovat postimaksut postin hinnaston mukaan.Myyntialue Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan kaikkialle maailmassa voimassaolevien postitusmaksujen mukaisesti, kun tuotteet ja toimitusmaksu on maksettu ennakkoon.

Toimitusaika Tilaukset pyritään toimittamaan postiin 2-10 seuraavan arkipäivän aikana. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen sen valmistuttua. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.
Viallisen tuotteen palautus Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla  tarja@serimeri.com tai puhelimella numerosta 0400637070. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Tilaustuotteita, jotka tilaaja on yksilöinyt esimerkiksi nimellä (nimi painettu tuotteeseen) tai se on mittatilaustuote, ei voi palautta ellei tuote ole rikki.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.

Yhteystiedot Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti: – Sähköpostilla tästä linkistä – Puhelimella numerosta 0400 637070

 

Turvallista ja hauskaa shoppailua verkkokaupassamme

Tarja